Mijn FitForMe

Inloggen bij Mijn FitForMe

Na het plaatsen van een eerste bestelling is het mogelijk in te loggen in Mijn FitForMe. Ga naar Mijn FitForMe en log in met het je e-mailadres dat je ook gebruikte voor het plaatsen van de bestelling.

Tijdens de eerste keer inloggen krijg je een code toegestuurd per e-mail. Voer deze code in op de website. Hierna is het mogelijk een eigen wachtwoord aan te maken.

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord voor Mijn FitForMe vergeten? Ga naar Mijn FitForMe en voer je e-mailadres in. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je eerder ook een bestelling hebt geplaatst. Vervolgens krijg je een eenmalige inlogcode per e-mail toegestuurd.

Heb je eerder een wachtwoord aangemaakt voor Mijn FitForMe? Klik dan op ‘Log in met de eenmalige code’. Je ontvangt een code per e-mail. Voer deze in op de website. Vervolgens is het mogelijk een nieuw wachtwoord in te stellen.

Gegevens wijzigen

Wijzig je persoonlijke gegevens, zoals je naam, adres en betaalmethode, eenvoudig in Mijn FitForMe. Ga naar my.fitforme.com en log in met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Verzenddatum wijzigen

Soms heb je de supplementen eerder of later nodig. Je kunt de levering van jouw volgende zending eenvoudig verzetten in Mijn FitForMe. Ga naar my.fitforme.com en log in met het e-mailadres waarmee je ook de bestelling hebt geplaatst. Ga naar de pagina ‘FitForMe Zeker’ en klik op ‘Aanpassen’. Kies in de kalender de gewenste datum.

Je kunt het verzetten naar de volgende werkdag of tot 90 dagen later dan de huidige verzenddatum. Houd er rekening mee dat de datum die je selecteert de dag is waarom het pakket verzonden wordt, het pakket wordt binnen twee tot vier dagen daarna geleverd.

Facturen inzien

Het overzicht van al je facturen is te vinden in Mijn FitForMe. Ga naar my.fitforme.com en log in met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Op de pagina ‘Betaalinformatie’ staan alle facturen op een rijtje.