Belangrijk bericht

In deze onzekere tijden willen we u graag op de hoogte houden hoe FitForMe omgaat met de situatie rondom het coronavirus (COVID-19).

Bij FitForMe is uw gezondheid altijd onze belangrijkste prioriteit! Blijf alstublieft veilig en geïnformeerd!

Ons hart gaat uit naar iedereen die direct of indirect is getroffen door het coronavirus. Wij wensen iedereen een gezond en spoedig herstel toe. Onze waardering gaat uit naar iedereen die de moeite neemt om voor elkaar te zorgen. Samen maken we een verschil!

Uw supplementen

Wij vinden het erg belangrijk dat u uw supplementen dagelijks kunt blijven gebruiken. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw supplementen op tijd bij u thuiskrijgt. Wees gerust, we hebben voldoende voorraad en we zullen uw supplement blijven leveren.

Is uw vervolgafspraak uitgesteld?

We begrijpen dat in veel gevallen uw afspraak met uw arts en/of behandelaar wordt uitgesteld vanwege de huidige noodsituatie. We kunnen ons echter voorstellen dat u mogelijk vragen heeft over uw dieet, vitamines en inname. We zijn er om u ook bij deze vragen te ondersteunen. Onze klantenservice team is op volle capaciteit en staat klaar om uw vragen of opmerkingen te beantwoorden.

Wij staan ​​altijd voor u klaar!

De klantenservice blijft bereikbaar en openingstijden blijven ongewijzigd!

Neem bij twijfel of vragen contact op met onze klantenservice op 010-2235528. Of per e-mail aan [email protected] Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 8.30-17.30.

Levering van uw pakket

Samen met onze logistieke partners zorgen wij ervoor dat uw bestelling bij u thuis wordt afgeleverd, zoals u gewend bent. Laten we ervoor zorgen dat we hun instructies respecteren, zoals het vermijden van fysiek contact.

We maken van deze gelegenheid gebruik om u het allerbeste te wensen, in de hoop dat deze situatie met ieders medewerking zo snel mogelijk weer normaal zal worden.

FitForMe-team